Tornen les ‘Nits al Tancó des Cubells’, amb la jam d’Albert Oliva i amics
27 de juliol de 2025 / 20:30 - 22:30

Torna el cicle ‘Nits al tancó des Cubells’, que té com a primer convidat al popular guitarrista i cantant Albert Oliva, que ha organitzat una jam session en la qual compta amb una banda base d’amics, entre els quals figuren Vicent Tur (trombó), Joan Carles Marí (bateria) i Diego Aires (baix).
Albert Oliva (Lleida, 1977) és un dels músics incombustibles d’Eivissa. Actua en solitari, amb guitarra acústica o elèctrica, amb les quals va i ve del jazz al blues, passant pel rock i el folk, i ha format multitud de bandes. Entre elles 12 Bars All Blues, Razzmatazz, Easy Feeling, Eivissurfers…
També ha participat en l’àlbum Foc, editat per l’Institut d’Estudis Eivissencs i gravat a Can Savina Studios, amb la cançó ‘El foc de Sant Joan’, i va ser un dels impulsors del festival Jam al Sol Post, que antany es celebrava a la plaça des Cubells, els diumenges al capvespre. A més, és compositor, professor a l’Escola de Música des Cubells i un autèntic especialista en concerts acústics.
El cicle ‘Nits al tancó des Cubells’ es celebra els diumenges, a les 20,30 hores, entre el 27 de juliol i el 24 d’agost de 2025, i l’organitzen l’Ajuntament de Sant Josep i la Associació de Vesins des Cubells. L’escenari està situat al tancó annex al Saló Joan XXIII i el públic té a la seua disposició el quiosc del col·lectiu de vesins, on es serveix menjar i beguda.
Més informació en aquest enllaç.

